derma

Sunday, April 11, 2010

suatu hari yng sgt bosan...


ASSALAMULAIKUM....

hari nie merupakan hari last paper...da xde exam...syukur n tawakal ngan apew yg da lepas....

tp aku sgt bosan duk sowg2 kat lam blik...

aku mula berpkir mgenai kwn2 ku.....

kwn mrsm ku...kwn matrik n juga kwn kat u nie....

aku rindu kwn2 aku..rindu nak bergelak ketawa ngan mereka...rindu nak sembang..hanya facebook tempat kmi meluahkan masalah n berbncang..hubngn mkin erat tp lau jumpe mesti lg best...ramai yg ajak nak jumpe..tp msing2 sume sibuk..aku pon nt ade hal...tp aku nak sgt jumpa ngan kwn2....

kwn2 kat u nie..um..aku rasa mkin hr aku mkin jauh ngan diorg..mkin lama mkin aku xknl kwn2 aku..knp semua hrus berubah..knp hrus berpecah..kita kwn nie....aku syg sume org..aku xnak aku berpihak kat sape2..aku nak sume org bersama...tp sampai skang aku tersepit..aku tpaksa mgikuti kwn2 ku yang xnak cube berbaik...knp kawan2 kita susah nak bersama..wlu bnda 2 salah..tak salah kan kita cuba memafkan...aku bkn xpnh terasa ht..tp aku cube tngkan pkiran mgatakan inilah rencah dlam berkawan...aku sabarkan dri ngan apew yg jd..aku syg hubngan kwn nie..aku syg..tp knp aku rasa aku mkin jauh....ya Allah sabrkanlah aku lam hal2 bgini..tenangkanlah jiwa aku...aku berharap kwn2 ku berubah..aku nak dia berubah...aku xnak org kt dia jahat...aku syg dia...

3 comments:

  1. memg susah kan kalu t'sepit antara kwan2 yg tgh gaduh..
    da best thing mu leh wat try rpatkan blik diowg..

    ReplyDelete
  2. mcm manew nk rapatkan...sorng 2 sgt2 degil la....sume ikut kpala dia jew...adui..

    ReplyDelete

tinggalkanlah jejak anda di sini....nti sy pgi kepada anda..full of love...ding_dong@norharmira..(^^,)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥