derma

Saturday, April 10, 2010

bingkisan hatiku tuk last paper.....

mulakan dgn paper 1st...aku sgt2 brsyukur ngan Allah krn aku dpt mnjawab dgn jayanya......REKABENTUK n SISTEM AKUAKULTUR..bg aku paper nie senang krn aku memahami ape yg diajar...
kmudian 2nd paper...paper KENEGARAAN....paper yg aku tak thu aku yakin ke tak krn aku tak suka soklan jnis objektif.....
tuk paper SAINS IKAn..Alhamdullillah aku dpt mnjawab wlupun aku tak ingat nama saintifik bg ikan2 itu..hikhikhik...tp soklan yg lain aku berjaya habiskan n jawab ngan yakin..amin...
malangnya untuk paper BIO INVERT aku demam n juga aku x dapat nak berpikir wlupom apew yg aku bcew sume masuk....tp aku tak dpt nak proses..aku sgt2 sedih ngan apew yg terjadi....
Tuhan tolonglah aku....untuk paper last nie..aku telah berusaha sebaik2 aku mampu..aku bcew n bcew n bcew.....ya Allah permudahkan urusanku.....

akhir tintaku...


No comments:

Post a Comment

tinggalkanlah jejak anda di sini....nti sy pgi kepada anda..full of love...ding_dong@norharmira..(^^,)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥