derma

Wednesday, September 15, 2010

perkara yang sedang difikirkan

okei....sekarang cube anda bayangkan....anda ade kwan....siti dan mohd....kedua2 kawan korunk...'

siti dan mohd nih brcinta....cinta jarak jauh,,,,nampak mcm bahagia sgt..nmpk je la..tibe2 diorg clash,,,xde sebab xde ribut....huhuhu....

dd lak mndapat thu dri siti....dia nk clash coz dia dah ade org len...haaaaa.....kira mohd adalah kekasih gelap semata2....tapi siti tuh syg kat mohd tuh...

dd pun cube la menggembirakan  hati mohd....sebab dd thu...patah hti nih sakit....tapi sampai sekarang siti tetap xgive up kat mohd tuh...

hahahaha...patutkah dd biarkan saje mohd tuh diperbodohkan.....

patutkah dd bg thu perkara sebenar...???
patutkah biarkan saja mereka???

tapi kalau bertepuk sebelah tgn tak berbunyi.....dd cume takut apabila terbongkar....teruk jadinya....tapi biarkan saje lebih baik....

p/s: kalau kamu berdua bce,,,,pikirlah semasak2...sebab hati n perasaan jgn dbuat main....nanti kn kat anak beranak korang....bru thu....bru rase sakit ke tak....bru nk mnyesal...tapi guna.....n yang pompuan jgn terlalu berani mainkan hti lelaki..sekuat mana kamu....kamu tetap pompuan....ade maruah ntuk dijaga...jgn mngejar kasih...

1 comment:

  1. fikir la masak2 agar kelak menjadi bahagie . heeehhee

    ReplyDelete

tinggalkanlah jejak anda di sini....nti sy pgi kepada anda..full of love...ding_dong@norharmira..(^^,)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥