derma

Sunday, June 20, 2010

rAsA nAK bErpUisI~~!!


mood hari ni nak berpuisi la..hehehe...

saat mentari merembang senja
camar yang terbang pulang ke sarangnya
desiran ombak tetap berlagu ceria
mengejar pantai yang utuh setia

bagai setianya aku kepada dia
bagai rindunya aku pada si teruna
namun aku masih tertanya tanya
apakah dia turut merasakan apa yang aku rasa

aku bagaikan si pungguk yang berjaga
menantikan datangnya bulan purnama
aku meratah kepekatan malam yang gelap gelita
memikirkan apa yang terbuku di hatinya

hingga tidur malamku tak lena
santapanku tak dapat dijamah seenaknya
mandiku jua tak basah seluruhnya
apakah diri ini terkena panahan arjuna..


p/s:ditujukan kepada sang arjuna yg aku sendiri tak tahu sape...

2 comments:

  1. salam.. swet larh dear! :)

    p/s ; sng arjuna mgkin d dpn mta anda.. hehee.. ;) wassalam..

    ReplyDelete
  2. xde sape pun kat depan mata..huhuhu

    ReplyDelete

tinggalkanlah jejak anda di sini....nti sy pgi kepada anda..full of love...ding_dong@norharmira..(^^,)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥