derma

Saturday, June 12, 2010

pEnyElUk sAku~~!!

nie kisah sejam yg lepas....

nenek aku dri kampung singgh kat kdai nk mkn....
[cucu ade nk tulum masak jual mhal]
nak jugak mkn kat luar....~~!!

apew yg diceritakan oleh mangsa[nenek aku]

masa dia tgah mkn tuh dia latk beg yang berisi beg kecik[mngandungi gelang n cincin emas]
nenek aku pun satu xnk pkai bgi jew la kat aku...mesti aku pkai punyew...hakhakha..
da hbis mkn tuh nenek aku pun blik...bukak beg dia beg harta karun dia da ilang...

apew yg diceritakan oleh saksi[owner kdai mkn]

masa mak cik[nenek aku] tgah mkn ade seorang jew yg dtg..pak cik tua dah..dia duk di belakang nenek aku tuh la...pastu dia pun blah...mmg da xdew org lain dah yg gi kdai tuh...

pak cik tua yg dimaksudkan tuh mmg da terknl ngan kjahatn yg mlampau..mmg jahat la...
sume org knl...
huhuhu...apew la...ambik yg org tua a.k.a nenek aku lak tuh..

lau harga murah takpew gak ar..nie dah separuh nilai hntaran kwin da nie...
bertaubatlah pak cik...
da tua da...rumah kata pgi kubur kte mari...

n hrp2 terbukak la haatii pak cik tuh nk bgi blik kat nenek aku...haiya...~~!!

No comments:

Post a Comment

tinggalkanlah jejak anda di sini....nti sy pgi kepada anda..full of love...ding_dong@norharmira..(^^,)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥